środa, 26 sierpnia 2015

Znowu pomysł

Hej
Znowu mam pomysł, ale nwm czy go wykonywać.
Mianowicie mój pomysł to komiks, jeśli do niego dojdzie nie będzie pokazywał sie bardzo często.
To z powodu takiego: Chciała bym by komiks był staranny i zdjęcia musiała bym editować.
  A dlaczego wpadłam na ten pomysł ?
-Chciałam zrobić film coś związanego ze Zwiadowcami, ale niestety film byłby jeszcze trudniejszy niż komiks :/.
Zacznę go robić i mam nadzieje że wielu osobom sie spodoba, jesli nie poprostu przestane albo kontynuuje sama dla siebie.

Teraz trochę o aktualizacjach :
Mi niestety do gustu nie przypadły, ale i tak kupie nowego morgana.
Szkoda że trochę mało dodali no ale cóż, może następnym razem będą lepsze aktualizację.
Pożyjemy zobaczymy :D
Ps. Nakręciłam już kolejny odcinek Legendy jeszcze zmontować i wstawić
No ja na razie spadam do zobaczenia w sobotę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz