środa, 5 sierpnia 2015

Dzień otwarty

Hejo!!!
Jak wam się podobają aktualizację ?
Uważam że są spoko.
Te dziewczyny które były nowicjuszkami miały lepszą postawę niż my :/.
Wyścigi bardzo mi się podobają, choć są dość krótkie :/.
Robiłam te zadania z moją kol Luną (założycielką klubu :D). 
Ale dość o tym myślę że wystarczająco wypowiedziałam się na temat aktualizacji, opowiem wam dość dziwną historię.
Mianowicie w poniedziałek (3.08.15) miałyśmy spotkanie uchwalenia powstania warszawskiego i jeździłyśmy sobie po jorvirk. I doczepiła się do nas dziewczyna z pewnego klubu (nie powiem nazwy by nie wplatać się w jakieś konflikty)doczepiła się do nas jeździła za nami i kiedy my się gdzieś zatrzymałyśmy to ona chowała się np. za murkiem zajazdu pod wilkiem. Podjechałam do niej spytałam sie o co jej chodzi a ona na to że szuka gwiazdek.....
To było dziwne no ale okey. 
Spadam na spokanie klubowe 



2 komentarze:

  1. Mam do cb prośbę. Czy mogłabyś mi wchodzić na konto?Ewentualnie kupić stajenną. Jaki jest powód? Powód jest taki ,że mi sso nie działą już do 2 tygodni, lun więcej.

    OdpowiedzUsuń