poniedziałek, 3 sierpnia 2015

I znowu zmiany

Hejo.
Dzisiaj tak na spontana...
Zmieniam całkiem dodawanie postów będę dodawała posty w poniedziałki,środy i soboty.
Codziennie się nie wyrobie i niestety robi si e tak że opuszczam więcej niż dzień.
Mam nadzieje że taki układ się podoba.
Co więcej planuje zrobić konkurs.
Na sc w duble za 6.15 czyli 308 (chyba) sc
Planuje ale to jeszcze nie teraz.
Już o sso
  Jest nowy bag z DUD że znika mgła, wygląda to ZAJEBIŚCIE.
Jak wam sie podoba nowy tanieć, wyścig i osoba na plaży sso ?
  Ja powiem tak tanieć bardzo fajny i lubię tą muzyczkę, wyścig nawet nawet,  osoba niezbyt wkurza mnie taki wyluzowany kolo.
 I te jego pyszne drinki  (chi chi jak mogłam sie tego napić)
No dobrze ja uciekam na spotkanie klubowe i zostawiam was ze zdjęciami :D 


















Papatki

2 komentarze:

  1. a ten wąż to na serio ? czy podróbka ? jadę zobaczyć ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń