sobota, 22 sierpnia 2015

Nowa seria :D

Hejka :D
Jak obiecałam będzie nowa seria co tydzień na moim blogu będę dodawała ulubieńca tygodnia :D
Będą to rzeczy przeróżne książki,cytaty, muzyka, edit, filmiki i wiele wiele innych...
Cytaty niektóre będą podpisywała do jakiegoś np zdj robionego przeze mnie :D
Mam nadzieje że się ta seria będzie wam podobać :D

Dobrze teraz kończąc temat nowej serii, przejdźmy do gry.
Ostatnio z kol przyjrzałyśmy sie trochę drodze popiołów, wyglądało to naprawdę super (ten wulkan).
Polecam, ale uważajcie żebyście niedostali bana, a tego nie chcemy prawda ? :D
Dostać sie tam było.... hmmm nwm jak to nazwać nie było ani za trudno ani za łatwo.
  Nie mogę zebrać się na trenowanie dzikiej ma 14 lvl i trochę, a mi się nie che trenować :/ :/
na dodatek skończył mi się sr :'( :'(.
No dobrze na razie muszę uciekać muszę jeszcze coś załatwić niżej ulubieniec tygodnia :D
(Cytat jest z książki Zwiadowcy (książka jest..... Zaje***ta polecam))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz