czwartek, 27 sierpnia 2015

Wywiad z panią Olą

Hejo dzisiaj co prawda nie miało być postu, ale to wyjątkowa okazja :D
Po temacie postu już pewnie się domyślacie Tak pani Ola poświęciła mi swój czas i odpowiedziała na kilka pytań za co bardzo jej dziękuje :D
Oto on :D
Zadane pytania :
1. Jaki jest pani ulubiony kolor?
2.jakie jest pani ulubione zwierzę
 3.jakie ma pani hobby?
4.Co najbardziej lubi pani w swojej pracy?
 5. Jakie jest pani najwieksze marzenie ?
 6. Czy jezdzi/jezdziła lub chciala by pani jezdzic konno?
7. Czy nie wkurza panią strona- Pani Ola z sso , czyste zło ;3 (link do niej- https://www.facebook.com/pages/Pani-Ola-z-sso-czyste-z%C5%82o3/520882384726592?fref=ts)
8.Czy planujecie zrobić godzinę w której odpowiadacie na wszystkie pytania ?
9. Czy choć w jednej teorii na blogu Pauliny jest szczypta prawdy ? (
http://sso-paulawolf.blogspot.com/)
10.Czy może nam pani przybliżyć datę nowych zadań związanych z lisą,Alex itp. (np. zima tego roku ) 
11.CZy może nam pani przybliżyć date otwarcia nowej części mapy ? 
12. Jaka była najśmieszniejsza historia w studiu sso
13.Czy planujecie jeszcze jakieś spotkanie z graczami ?
14. Czy planujecie w jakimś niedługim czasie dodać nowe rasy ?
15.Czy planujecie zrobić jakieś animacje np. poklepanie konia,pogłaskanie (to było pytanie od kol Emotikon grin )teraz już takie o grze i suporcie
16.Czy czy będą jeszcze takie zadania gdzie rozwiązuje się tak zagadkę (wyłapuje się wszystkię informację i stawia kto jest winien) tak jak w zadaniach złodziej w mor )
17. Czy będą jeszcze polscy pracownicy w sso
18. Czy nowa pracowniczka sso odpowie na 6 pierwszych pytań które zadałam ? 
19.Czy zrobi pani jakieś zdjęcie pani i kilku innych osób pracujących w starstable ?
20.(kolejne pytanie od pewnej dziewczyny) czy dodacie kod na sr? czy dodacie cordeo? 
21.Czy dodacie nowe słowa np. do tworzenia klubu?
22. Czy dodacie do tutoriali na yt napisy ?
I to chyba tyle pytań dziękuje za poświęcony czas
Odpowiedzi pani Oli :D :


Ulubiony kolor to niebieski i czarny :D
Zwierzak: pieseł  :D
Hobby to zdecydowanie fotografia. Jeśli nie mam ze sobą swojej lustrzanki, to pstrykam zdjęcia telefonem.
W pracy najbardziej lubię kontakt z graczami i budowanie relacji bardziej przyjacielskich, niż tylko tych na zasadzie "ja i oni", dystans, relacje profesjonalne. Wolę być Waszą trochę starszą koleżanką xD
Największe marzenie to zostać profesjonalnym fotografem dla National Geographic i bardzo dużo podróżować
Raz próbowałam jazdy konnej, podobało mi się, ale później nigdy nie miałam szansy tego rozwijać. W Szwecji to bardzo drogie hobby, dlatego skupiam się jednak na fotografii :D
Co do tej stronki, gdzie zostałam nazwana czystym zuem. Cóż, zaglądałam i z tego co się zorientowałam, ktoś bezpodstawnie oskarżył mnie o jakąś kradzież. Być może ktoś zapłacił za coś w SSO i tego nie otrzymał, a ja na Supporcie nie udzieliłam odpowiedniej pomocy. Jest mi oczywiście przykro z tego powodu, ale jestem tylko człowiekiem i popełniam błędy. Zamiast anonimowego hejtowania w internecie, wolałabym wyjaśnić problem z autorem strony osobiście. Ale zakładam, że nigdy nie będę miała takiej szansy, ponieważ anonimowa nienawiść pokazuje tylko dojrzałość osób prowadzących strony, które hejtują kogokolwiek. Słabe to, bardzo słabe 
Co do tej godziny, myślę, że zrobię taką akcję we wrześniu, kiedy wszyscy dostaną swoje plany zajęć i wrócą z wakacji. 
Co do bloga Pauli, jest on naprawdę ciekawy i teorie są super, ale nie orientuję się we wszystkich, dlatego nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Teorie potwierdzą się (lub nie) wraz z dodawaniem kontynuacji całej historii.
Niestety nie znam konkretnej daty zadań związanych z Jeźdźcami Dusz. Mam nadzieję, że będzie to jak najszybciej. Cały czas prosimy deweloperów gry o kontynuację głównego wątku, ale na razie nie otrzymaliśmy żadnych informacji zwrotnych, kiedy pojawią się one w grze.
Nowej części mapy spodziewałabym się raczej późną jesienią 
Najśmieszniejsza historia w biurze SSO... Sporo tego jest, bo jesteśmy naprawdę zgranym i fajnym zespołem. Czasami, kiedy mamy stresującą sytuację (chociażby środowe aktualizacje), część ekipy musi się rozładować. I za odstresowanie służą nam takie pistolety z gumowymi pociskami. Ja nie jestem ich fanką, ale nigdy jakoś mi nie przeszkadzały. Do czasu... Siedzę sobie spokojnie z słuchawkami na uszach, pracuję, popijam herbatę, aż tu nagle... Dostaję prosto w nos tym gumowym pociskiem, który odbija się od mojej czaszki i wytrąca mi z ręki filiżankę z herbatą. Do tej pory nie wiem, jak to się stało, ale wszyscy z biura mieli ubaw ogromny. Ja trochę mniej :p
Bardzo chciałabym spotkania z graczami jeszcze w tym roku, w Polsce. Ale pamiętaj, że mam swój ograniczony budżet. Mam jednak nadzieję, że uda nam się kiedyś zobaczyć na żywo!
Nowa rasa jest już gdzieś w tłumaczeniu, ale pojawi się dopiero za jakiś czas. Co do animacji, cały czas są takie plany, ale tak dużo innych rzeczy się dzieje, a grupa naszych grafików i deweloperów jest na razie za mała na sprostanie wszystkim Waszym cudownym pomysłom. Ale kto wie... Kto wie...
Co do zadań - będą pojawiać się nowe, ale raczej z innymi pomysłami na rozgrywkę :D
Na razie z Polski jestem tylko ja i Izabela. Izabela zajmuje się tylko Supportem. Ja, ze względu na doświadczenie, otrzymałam trochę inne i nowsze obowiązki. Izabela nie ma dostępu do Facebooka, dlatego na razie nie może odpowiedzieć na pierwsze 6 pytań ;)
Zdjęcia jakieś postaram się zrobić, ale muszę wrócić do Sztokholmu :D
O wszystkich kodach zawsze informujemy mailowo lub przez Facebooka. Nigdy nie udzielamy informacji na temat planowanych kodów. 
Nowe nazwy klubów już się pojawiły :D
Do najważniejszych filmików na YT, będą sukcesywnie dodawane napisy po polsku :D

Dzisiaj bez zdjęcia bo jeszcze niebyło mnie na sso

4 komentarze:

  1. Hej! Założycielem stronki jest Monika Nowicka (chodzi o tą z hejtowaniem Pani Oli)
    Skąd wiem? dodała mnie na adminke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przynajmniej można się dowiedzieć kiedy będzie mniej więcej nowy teren :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej szczerze mówiąc to już niedługo :D

      Usuń