środa, 19 sierpnia 2015

Aktualizację :D

Aktualizację:
Z Poprzedniego tygodnia hmmm...:
-Niebyła dość dobrze wykonana, nie było widać treści zadania.
-(jak dla mnie) Brzydka nagroda (buty).
Aktualizacja nie podobała mi sie :/
Z tego tygodnia:
-Trochę, ale tylko trochę polepszony wygląd konia i to jest na plus :D
-Góra lodowa, nawet fajnie choć i tak nie kupie foczek :/
-Nowe stroje do Jorvirk Plazy :D
-Problemy z wyścigami mam nadzieję że szybko naprawia :/
Aktualizacja nawet,nawet mi się podoba :D

Znowu mnie nie było, a niech to :/....
Jestem ciekawa czy w ogóle ktoś jeszcze czyta tego bloga .... mam nadzieję że tak i że te osoby napiszą komentarz nawet wystarczyła by minka :D.
  Planuje zrobić taka pewną serie która pojawiała by się co np.tydzień. ale to jeszcze zobaczymy na razie dopracuje trochę ten plan i zobaczę waszą reakcję :D.

Do zobaczenia niedługo ;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz