poniedziałek, 14 września 2015

Prowadzenie konia ?

Hejo jak pewnie już wiecie, na angielskim sso napisali informacje o tym że...

.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
 Dodadzą jeszcze w tym roku:
- nowe tereny
-prowadzenie konia
-dwie nowe rasy
Wiem też, że podobno w tą środę będzie duża aktualizacja i będzie mnóstwo zabawy. Oraz że pani Ola jest chora (ZDRÓWKA ŻYCZĘ P.OLI I WAM CZYTELNIKOM).

   No niestety miałam przerwę długa, ale to dlatego że zaczęła się SZKOŁA (jak ja nienawidzę (pierwszy dzień szkoły poznajemy te BHP itp i pach praca domowa i praca klasowa na dzień dobry)).
Ostatnio była fajna aktualizacjam (ta z tymi wężami).
Tak poza tym trochę się u mnie zmieniło:
-Kupiłam sobie nowego konia Morgana (Moonshadow (Shadow (cień))
-Oraz kupiłam nowe włosy (nie mam jeszcze w nich zdjęcia)
No dobrze a tutaj spóźniony tym razem jest to film:
Klik klik
Dziękuję za przeczytanie (swoją drogą ciekawe czy ktoś to przeczytał )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz