sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje :D

Hejo !!!!
Wiem nie było mnie znowu :/ przepraszam, nie bijcie mnie :/ .
Miałam duzo na głowię, ale teraz ą już

WAKACJĘ

cieszycie się ? 
Ja bardzo :D Jak spędziliście swój pierwszy dzień wakacji ? (Piątek ) 
Na koniach ? ja nie byłam na ognisku klasowym (nie zbyt sie udał) 


No dobrze skoro sa wakacje nie zdziwcie skię kiedy niedługo wejdziecie na bloga i będzie miał inny wyglad (powoli sie za to biorę :D) 

Dzisiaj zrobiłam zadania z aktualizacji (tak, dopiero) zrobiłam je za Wolfstar.
Później na Dzikiej (Wildriver)
Poszukałam skarbu w Winnicy (nie lubie tam szukać) i potrenowałam ją :D 
Nadal ma 10 lvl (jeszcze kilka wyścigów i 11 :D ).
Ps. jest nowy kod na bluzkę SSOVEST4U 

Zrezygnowałam z nie udanych zdjeć (piszcie jeśli chcecie by wróciły ) 
Książki też nie będzie chyba że moja, możecie przczytac o dalszych losach Seleny na jej nowym blogu :D ( Klik, klik :D ).  (Zagrzejcie ją do stawienia czoła, przeciwnościom losu :D napiszcie jej kilka miłyh słów :D ).
 
Ja spadam na festyn zażrec sie za darmo :D 

Zostawiam was ze zdjęciami :D 


Zadanka z Wolfstar






Nwm czemu ale musiałam to wstawić :D 


Bluzka z kodu 




I z Dziką 







1 komentarz: