poniedziałek, 8 czerwca 2015

Nieudane zdjęcia i moje zdj

Hejo...
Jestem w trakcie nagrywania kolejnego odcinka Legendy, jak już to zrobię wezmę się za nagranie wyzwań :D Cieszycie się ?

 Dzika ma na razie 9 lvl (nie che mi się trenować ;/ )
Dzisiaj wzięłam tylko Star na przejażdżkę i zamknęłam jedną pandorie

A teraz takie pytanie chcecie bym dodawała jeszcze nie udane zdj czy raczej nie ?
To zależy od was :D

No dobrze ale nie przeciągajmy dłużej oto moje zdj oraz inne zdjęcia z sso



















(nie chciały się przekręcić :/ )

I z sso :D






















Pamiętajcie by odpowiedzieć na pytanie o nieudanych zdjęciach

8 komentarzy:

  1. Hej. Wiesz to zależy do ciebie czy chcesz je dodawać, czy ci się chcę. Ja nie mam nic przeciwko temu. I mam jeszcze pytania? Czy miałaś kiedyś obraźliwe komentarze lub podobne? Co wtedy robiłaś?
    Ja sobie z nimi nie poradziłam i usunęłam bloga.Już nikt nie zobaczy mojej książki.
    Może się wydawać ,że nie poradziłam sobie z nimi, ale serce mi pękało kiedy czytałam komy typu: Grasz w gre dla 10-letnich dzieci;Dla mnie nie powinno tu w ogóle być postów ;) Nie umiesz pisać, nie nadajesz sie do tego.
    To boli!
    Wiem ,że to dziwne ,że to piszę tutaj ,ale zrobiło mi się lżej. Na SSO znałam dziewczyne która miała 15 lat i w nią gra. Ludzie w tej grze (no ok, NIEKTÓRZY mają 10 lat ale żadko) mają od 11-15 lat i co? Czy ktoś im zabroni? Ta gra jest dla wszystkich,a może jakaś 15-latka chce mieć własnego konia ,albo chce jeździć konno, a rodzice jej nie pozwalają, nie ma blisko stajni ...
    Jestem osobą którą znasz bardzo dobrze. To mała podpowiedź....
    Podoba mi się twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anoimku wiem kim jesteś :) Nie miałam niemiłych komentarzy, ale na nie trzeba mieć cięta ripostę :) (No na yt miałam jeden niemiły komentarz i kilka oskarżeń że kradnę zdjęcia, ale ważne że ja wiem ,że to nieprawda ) .
      Czasami niemiłe komentarze sa spowodowane zazdrością i czasami należy je lekceważyć. A co do gry ja sama mam 14 lat, a znam osobe która ma 18 i też w to gra to nic złego . (jestem ciekawa lie lat miała osoba co cie krytykowała :/

      Usuń
  2. Zgadzam się w pełni z Wiktorią -nasz kochany anonimku , nie warto się tym kompletnie przejmować. Na swoim blogu również mia niemiłe komentarze, ale w przeciwieństwie do Wiki odpowiadam na nie uprzejmie, bez ciętej riposty ( po prostu nie potrawie komuś przywalić ,że tak powiem jakimkolwiek zdaniem , jestem za słaba ) Ja również wiem kim jesteś , znam cie tylko z opowiadań i chociaż nie zdążyłam wejść na twojego blog to wiem ,że był niesamowity tak jak każdy człowiek na tym świecie. Wiem ,że ci którzy cię lękali nie mieli by lepszego, bo by coś tak wspaniałego zrobić trzeba widzieć piękno ... są ślepi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zgodzenie się ze mną, ale kto powiedział że cięta riposta nie może być miła ? Kulturalnie, ale tak by się zastanowił i czasami nie ma jak odpowiedzieć ;)

      Usuń
  3. :) Jeśli chodzi o zdjęcia jak zawsze mi się podobają: ) Piękny ten koń jak się nazywa ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Julia Akciwas. Dzięki tobie powoli odzyskuje wiarę w ludzi. Świat potrzebuje takich ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń