niedziela, 10 maja 2015

Nowa seria i UH

Hejo

Dzisiaj nagrałam z kol nowa serie :D
Zresztą jak wejdziecie na moje yt to zobaczycie :D, jeszcze nie dodałam ale postaram dodać ja jak najszybciej.

Dzisiaj było spotkanie PG :D I wygrałam dwa wyścigi na dwa wyprzedziłam AHQ
z 15 lvl :D

Do teledysku nie mam głowy :/ więc nwm kiedy go zrobie do końca.
A tak z tematu filmików obejrzał już ktoś wszystkie odcinki legendy ?
Podoba się ?

Nie moge sie jakoś zabrać za trenowanie andaluza :/
No, ale juz niedługo sie nim zajmę

Dzis nie mam nie udanych zdjęć bo nie robiłam ich ja ja nagrywałam robiła je moja kol.
Selena Liontree

A tu zdj :D





























Na niektórych zdjęciach widać że konie sa nie nakarmione itp. ale to dlatego że się zabijałyśmy

10 komentarzy:

  1. Jak ty to zrobiłaś? Jak tam dojechać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam poradnik na yt na moim kanale wraz z tym odcinkiem nowej serii :D
      Dziękuje że odważyłas sie napisać :D

      Usuń
    2. A dasz link do kanału? Bo chętnie wejdę :)

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/channel/UCSU-Oy2HoabXoNSGAjsFg3Q/videos

      Usuń
    4. Widziałam cz.1. Kiedy będzie 2?

      Usuń
    5. Niedługo :D a podobał się odc ?

      Usuń
    6. No to się cieszę :D

      Usuń