sobota, 16 maja 2015

Hejoszki

Hejka co tam ?

Ja dzisiaj z kol wyczyściłyśmy mapę z kropek ( tam gdzie mogła dojechać nie ma GHV (DZW) i DUD)
Wytrenowałam Kinga no 13 lvl, pojeździłyśmy razem tak bez celu oraz pobagowałyśmy...
Przerabiałyśmy też tak z nudów program ujeżdżeniowy na BOJ.

Będzie trochę zdjęć...

A oto one :D

Ruszamy na zadanka :D



















Taki ryjek Melanie :D















Selfie :D

















Mela wraca ze sprzątania stajni















Wyścigi i zadania

















I Takie tam bez celu






























Bagowanie i przejazd BOJ


















(widzici mnie na tym zdj robiłam je ja )



Z nowa powstałym klubem ( nie należe do niego ale wszędzie spotykam właścicielkę)















Większa grupka ;D

















Naturalnie i legalnie nie udane



















Dzisiaj obsypałam  was zdjęciami :D Mam nadzieję że się cieszycie :D
I zapraszam do komentowania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz