środa, 25 marca 2015

hej

hej co tam u was?

W  mojej stajni zawita niedługo nowy koń będzie to bułany ogier andaluzyjski.
Niemogę się doczekać :D

Wiecie trenuje takiej jednej dziewczynie konie i jej kucyk był opentany !!

Wytrenowałam go chyba 4 lvl i trochę, wchodzę następnego dnia na konto i tam koń ma końcówkę 4 lvl jeden wyścig i miał 5 lvl Pomyślałam że dziewczyna weszła i wytrenowała, Znowu zostawiłam go wytrenowanego tak do połowy następnego dnia weszłam i znowukoń miał koniec 6 lvl spytałam się tej dziewczyny co trenowałam konie czy go trenowała ona odpowiedziała że go nie ruszała.

KOń sam się trenował !!
Dziwne prawda ... :D


                                                               Z mel :D



Wiecie to zmieniło się w tej stajni :D 



Trening :D










I nieudane 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz